Jak dobře zorganizovat stěhování firemních kanceláří


Stěhování bytů je náročný proces, a což teprve přestěhování kancelářských prostor. Přece jen se tu ale objevují určité momenty, které by tento proces mohly výrazně usnadnit.

Motivujte své zaměstnance – nejobtížnější fází každého stěhování není samotný přesun břemen, což si navíc bere na starost stěhovací firma, ale přípravné práce a jeho závěr v podobě zabydlování v novém prostředí. Kdo si to uvědomuje, má výhodu, a může ji také patřičně ve svůj prospěch využít. V první řadě se pokuste motivovat zaměstnance, aby si uvědomili, že čím lépe se sami postarají o zabalení věcí a dohlédnou na to, aby byly všechny krabice důkladně označené, tím rychlejší a snazší pak bude příprava nového pracovního prostředí. Motivovat zaměstnance můžete různým způsobem, ovšem ten nejúčinnější je mzdový příplatek, například z firemního reprezentačního fondu. A kromě této motivace můžete vašim kolegům nabídnout vhodné občerstvení, například nechat na pracoviště dovézt pizzu či obložené chlebíčky.

stěhování kanceláří

Dopřejte zaměstnancům volno – jestliže se vaši kolegové a zaměstnanci snaží být při stěhování firem v Praze prospěšní, nabídněte jim práci přesčas, která se jim započítá do náhradního volna. Mohou například protáhnout přípravné práce ke stěhování do nočních hodin, kdy se také lidem lépe pracuje, protože večer bývá ve městech více klidu, anebo mohou pokračovat ve svém úsilí o víkendu.

práce v kanceláři

Zvolte vhodný termín stěhování – není příliš moudré stěhovat se v létě, kdy je doba dovolených. Málokdo bude z takového procesu nadšený a to se pak také projeví na celkové firemní atmosféře. Přesuňte termín raději na jaro nebo na podzim, zejména v období chladného pozdního podzimu to ven nikoho netáhne, a vidina náhradního volna za odpracované víkendy a večerní přesčasy je velmi příjemná. Naděláte si několik dnů a ty pak využijete v létě při pobytu v přírodě.